משכנתא וגישור

הגיעו אלי לייעוץ זוג מקסים מפתח תקווה שבעבר מיחזרתי עבורם את המשכנתא.
יש להם שלושה ילדים וכלב, ובבעלותם דירה קטנה עם משכנתא קטנה.
הם סיפרו שלשמחתם התקדמו בעבודה וההכנסות גדלו מאוד וביכולתם לקנות נכס גדול יותר.
הם מאוד אוהבים את הבית הקיים, אך הוא פשוט קטן מידי וחשוב להם למכור אותו רק כשימצאו את הבית החדש ויחתמו על החוזה, כשידעו בדיוק ובוודאות לאן הם עוברים ומתי.
הפער בין רכישת הבית החדש לבין מכירת הבית הישן מצריך הלוואת ״גישור״, זוהי הלוואה זמנית שניתן להחזיר במלואה ברגע שימצאו קונים ויקבלו תשלום על מכירת ביתם. הם עדיין משלמים משכנתא עבור הבית הקיים לכן הלוואת הגישור מהווה תוספת להוצאות הרגילות. 

אספנו מסמכים, עברנו יחד על כל הנתונים, הכנסות, חסכונות, רצונות, חלומות, כמה שווה הבית הנוכחי, מה גובה המשכנתא שהם משלמים עבורו, כמה בערך יהיה המחיר של הבית החדש ומה הוא ההחזר החודשי שיוכלו לעמוד בו חודש בחודשו. לקחנו בחשבון שלפעמים לוקח זמן למכור נכס ובחנו האם יוכלו לעמוד בהחזר חודשי גבוה יחסית, לתקופת ביניים, שכולל את הלוואת הגישור והמשכנתא יחד.
הכנתי עבורם תוכנית מתאימה המאפשרת להם קודם לקנות ואחר כך למכור.
כשיש תוכנית מימון מוכנה וליווי לאורך כל הדרך, אפשר להגשים חלומות. לאחר תקופת חיפוש לא מאוד ארוכה, מצאו את הבית שלהם לפי התקציב שהגדירו מראש, חתמו על חוזה רכישה, לקחו משכנתא וגישור לפי התכנון שלנו וזכו לריביות ממש טובות. לאחר כמה חודשים מכרו את הבית הקטן, סילקו את הלוואת הגישור ונשארו עם משכנתא בתנאים מצויינים המתאימה בדיוק לצרכים וליכולות שלהם.
שמחתי להיות חלק מכל התהליך וללוות אותם בדרך להגשמת החלום.

זה גם יכלו לעניין אותך

זוגות צעירים

זוג צעיר וחביב הגיעו אלי לייעוץ, הם סיפרו שכרגע גרים בדירה

דילוג לתוכן